Grand Theft Auto San Andreas Site
LETÖLTÉSEK
 
San Andreas
 
Vice City
 
GTA 3
 
GTA 2
 
GTA London
 
GTA 1
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Összességében

Amit idáig tudunk (ez nagyon hosszú lista lenne, csak azért párat felsorolok.):

-San Andreas egy megye. A 3 főbb város az egyéb kicsi települések és tanyák mellet :Las Venturas ( Las Vegas képmására teremtett nag kszinó, és szórakoztató iparral foglalkoztató helyek tömkelegével. Szállodák, csillogás, villogás, gazdagság), San Fierro (San Francisco képmására teremtett város, többi infó a menuben!), és Los Santos (egy átlagos nagyváros...)

-

  • Az autólopás sokkal bonyolultabb lesz. Bármennyire is el akarsz lopni egy autót, és ha van pisztolyod, akkor sem lesz könnyű. Ezt pozitívnak tekintem, hiszen a valós életben sem dobhatsz ki autóst úgy, mint Vice Cityben.
  • Kaszkadőr bemutatványhoz elég lesz egy kerékpár, beleértve ugrás, kanyarodás, 180's vagy 360's pörgés
  • St. Brutus Motel: Nem csak a része egy küldetésnek, hanem tartózkodási helyként is lehet használni. Aki nem tudná, hogy miben különbözik a hotel, és a Motel akkor annak leírom: Motel általában vidéken van, egyszerű szálláshely olyan autósoknak van kitalálva, akik szeretnének egy kicsit pihikézni.(de azért más példát is lehet említeni)
  • Carl-t megtaníthatod új küzdelmi mozdulatokra, így mindegyik fizikai képessége növekszik
  • San Fierro's tornateremben lesz a Dojo stílus, és a főszereplőt betaníthatod új technikai küzdelmekre
  • CJ meg tudja védeni saját magát a másik ütésétől, pl.: fegyverrel, lábakkal, stb..
  • Rendőrségi helikopterből könnyű lesz a kilátás
  • A környezet is rendelkezik érdekességekkel: Fák lengenek a szélben, hő, köd, és néhány hirdetőtáblát ki lehet majd lökni
  • A levegő is kidolgozottabb lesz a játékban
  • A játékban sok lesz a kidolgozott effekt pl.: kipufogó füst, a talaj, amikor megtaposod, vagy rámész járművel, Smoke karakter cigifüstje, esetleg a kilőtt töltények szikrázása
  • Country zenéket hallgathatunk közvetlenül a rádiókban, amikor vidéken, vagy apró falvakban utazunk
  • Kendall mérges lesz CJ-re, mert őt körül segíti a család
  • Kocsirablás is kidolgozottabb
  • Ha Carl elhízott, akkor a gyalogosok is kicsúfolják: "édes kövér burgonya". A saját csoporttagok pedig, ilyenkor ezt mondják: "divatmajom", "fogyókúráznod kell"
  • A gyalogosok MI-jét nagyon kidolgozták
  • Mindegyik gyalogosnak különböző magánélete van
  • Mt Chilliad hegy nagyon sokat levesz majd a napból
  • Néhány falunak a neve: Shady Creeks, Flint County, Whetstone, Fern Ridge, és Red County.
  • Minden nagyobb város rendelkezik saját repülőtérrel, ahol majd fel lehet szállni Dodo-val
  • Lesznek autóstopposok, akiket el tudsz majd fuvarozni [ez nagy buli lesz /szerk.:]
  • Kapsz egy olyan teherautót, amivel el lehet vontatni másnak a kocsiját :)
  • Lesznek olyan boltok, amiben széles választék lesz.
  • A képernyőt terheli néha az Audio, Display, és az Options beállítása (gondolom, hogy mindez játék közben történik, de szerintem csak PS2-re :P )
  • A térkép körülbelül Amerika alakú, nagy, vastag, üres {és bézs (beige) alakú}. A jobb alsósarok egynegyedét Los Santos alkotja
  • A hajvágás nem olcsó, 500 dolcsi egy alkalom [ez igen, ha valódi lenne, akkor mindenki fodrász lenne / szerk.:]
  • A Menace küldetésben mind a három halott arca a járda felé lesz fordítva [nem biztos, hogy jól fordítottam /szerk.]
  • Carl képes lesz sokáig a víz alatt maradni, hiszen ő gyakran jár úszni
  • Organe Grove család tagjainak zöld öltözéke lesz
  • A Ballas csoportnak bíboros öltözéke lesz
  • A modellek 50 %-al szebbek lesznek (50%-al több poligon lesz) mint Vice Cityben
  • A kerékpárt az X gombbal kell előre tolni (PS 2)
  • Amikor majd az autóban vagy, akkor lesz olyan kamera funkció is, amivel szebb lesz a kilátás
  • A fodrásznál is lesz bőséges választék: kopasz fej, rövid haj, Alfro stílus, és még sok más érdekes frizurát választhatunk magunknak.
  • A tizenkettő kicsi falu gyakran áll valamiből, például útkeresztezésekből, és épületekből, mondjuk kocsma, fazekasság, és sok egyéb
  • A repülésnél megváltozik a radar, és mutatja a látóhatárt, tehát a tájékozódás sokkal könnyebb lesz
  • Élethű lesz a teherautó is
  • Némely Linerunner teherautók benzintartályt szállítanak :)))
  • CJ a legrészletesebb karakter
  • A járművekben a Patriot, Sanchez, Rancher, Mesa, Sabre, és a Walton megtalálható lesz ismét.
  • Lesz egy szörnyű nagy teherautó, aminek lesz utánfutója, és még a neve is félelmetes: Monster Truck
  • Mikor a vidékből áttérsz a városba, akkor nem lesz Lodaing felirat
  • Egy női szereplő visszatér hozzánk, amit már előző GTA-ban megismerhettünk. Lehetőségeket beszámítva Mercedes, Cortez, Asuka, Kasen, Maria vagy Misty. De ha én egy fogadásra rá lennék kényszerítve, akkor Catalinát választanám.
  • Körülbelül ezer darab nagyarányú tárgy van a játékban, a hegy körülbelül félmérföld magas, lesznek benne sziklák, meg alagutak is!
  • Az M-16 puskával is találkozhatunk benne
  • Kerékpárral, vagy motorral a talajon nyomokat lehet hagyni
  • Egyetlen csalódás a fűk, fák, bokrok, amit lehet látni a képeken, hogy ugyan olyan maradt, amilyen volt
  • Sam Houser szerint a leggyorsabb GTA fannak is legalább 150 óra kell, hogy végigvigye a játékot. (kérdés, hogy ez a 100%-os kijátszást jelenti, vagy csak a fő sztori végigküzdését...)
  • Minden járókelő a saját "agya" szerint gondolkodik és válaszol a környezeti változásokra
  • Rockstar elmondta, hogy az utolsó változatban CJ-t lehet majd tetoválni. Ez azt jelenti, hogy az utolsó változatú Patch kell ahhoz, hogy ez az Extra menjen.
  • Fény derült két kisebb településre (ezek a nagyvárosok között helyezkednek el): Angel Pine és Dillamore. Angel Pine békés kisváros (számos üzlettel és egy benzinkúttal), Dillamore pedig egy lakókocsiparknak ad otthont. Az egyik küldetés az Angel Pinei benzinkút kirablásáról szól: hőseink a küldetés végén elkötik a benzinszállító kamionokat.
  • Módosul a járművek használata: minél többet használod a motort annál jobban / biztosabban vezeted majd - az autókkal viszont (ha hanyagolod őket) rosszabbul bánsz - és Vica versa.
  • Új járművek: Quad Bike, Monster Truck, Jeep 4x4, Hummer, hot dog árusító kocsi, kerékpár, Dirt Bike és benzinszállító kamion. A következő régi járgányok biztosan visszatérnek: Greenwood, Sabre, Virgo, Rancher, Esperanto, Bobcat, Mesa Grande, Walton, Manana és a Sentinel.
  • A fejlesztők elmondása szerint a San Andreas főhőse, Carl Johnson az eddigi legkidolgozottabb karakter (nem csak grafikailag, hanem jellem terén is), akit a GTA szériában eddig láthattunk.
  • A kamerát futás közben a jobb analóg karral tudjuk majd mozgatni. A célzási rendszer a Vice Cityéhez hasonló lesz, de finomítottak rajta: most már tudunk oldalazni is lövöldözés közben [nagyon helyes! - a szerk.]. A szinkronhangok között találjuk majd Ice-T-t és Ice Cubeot is. Az animációs osztálynál sem spórolt a Rockstar: a keleti part legnagyobb motion-capture stúdióját bérelték ki maguknak.
  • A San Andreas nem véletlenül érkezik dupla-sűrűségű DVD-n: rengeteget dumálnak benne, Hauser szerint eddig nagyjából 400, szövegelést is tartalmazó jelenetet dobtak össze. A humorért (rádióadók, hirdetőtáblák) egy külön csapat (hat ember) felel.
  • Ha Carl túl sokat eszik, akkor túl súlyos lesz, és bizonyos küldetéseket nem fogja tudni elvégezni
  • A játékban pont ugyanaz a HUD lesz, mint a GTA III-ban, és Vice Cityben
  • A grafika fejlettebb, nagyobb rajzolótávolság 1 km lesz
  • Finomabb, jobban megalkotott mozgások lesznek, mint Vice Cityben
  • Ha a játékhoz a géped teljesítménye jó lesz, akkor 30 fps lesz az állandó
  • 3x több zene, és rendkívül sok új fegyver lesz, mint a VC-ben
  • 3x több küldetés (történet) mint VC-ben
  • Dupla rétegű DVD-n lesz a játék :)
  • Az egyik kerületet Orange Grove (Narancs Liget)-nek hívják, ami az Orange Grove család neve
  • A Házak távolra ellátszanak
  • A területnek a jobb sarkán Los Santos városa elég picike darabot fog elfoglalni
  • Sok új öltözéked lesz
  • Kettős pisztoly :)
  • Több apróbb küldetések
  • A járművek rozsdásak és piszkosak lesznek egy idő után
  • Carl képességét befolyásolja: Frizura, Fizikum, Súly, ügyesség, Öltözék, Vagyon, Fegyver Készség, szereplők, rokonság, banda
  • Hollywood is benne lesz San Andreasben csak Vinewood lesz az álneve.
  • Kettős visszhang
  • 35%-50%-al több figyelmet fordítanak a játékra, mint Vice Cityben.
  • Sam Houser szerint ez "harmadik elválasztó", egy laza GTA trilógia, ami kezdődött 2001-el, folytatódott a 80-as évekkel, és most 1990-be repít minket el a játék.
  • Az autók alatt felhalmazódik a talaj! :)
  • Utánfutós autók is lesznek :)
  • Valóságos tükörképek (pocsolya, stb.)
  • San Andreas kiterjedése nagyjából ötször akkora lesz, mint Vice Cityé volt (nem egy városról, hanem három nagyobb várost felvonultató államról van szó, ugye). A városokon kívüli terület változatos lesz: tanyákat, mezőket, hegyeket és sivatagot is találunk itt. A hegyek között lesz egy különösen nagy / híres példány is: ez közel fél mérföld magas, helikopterrel egy perc alatt lehet (az aljáról) a tetejére érni, autóval, sokkal tovább tart a megmászása. A füves területek és a növényzet sokkal valószerűbben fog kinézni, mint korábban.
  • Ha egy járművel belehajtasz egy folyóba / tóba / tengerbe ki tudsz mászni az ablakon, és kiúszatsz a partra. Ha bent ragadsz az autóban - megfulladsz. Lesznek olyan küldetések, amelyek különlegesen megkívánják majd az úszás alkalmazását.
  • Bemehetsz a fodrászhoz, és új frizurát készíttethetsz magadnak. Ha a hajvágás rosszul sikerül, a társaid röhögni fognak rajtad, ha azonban sikerül eltalálni a menő stílust, megdicsérnek, és jobban tisztelnek majd.
  • A Rockstar igyekszik a lehető legkevésbé lineárissá tenni a játékot. A történetben bármikor "megállhatsz", mászkálhatsz kedvedre, és akkor folytatod majd, amikor csak akarod [ez mondjuk a korábbi részekben is így volt... - a szerk.]
  • A San Andreasban nagy szerepet kapnak az árnyékok: elrejtőzhetsz bennük - így tudsz majd pl. meglepetésből támadni. Az árnyékokra egyébként szükség is lesz m majd: a rendőrök már egycsillagos körözésnél is elég agresszívak lesznek (ha kiütötted az autójukat, kiszállnak, és elkezdnek a menekülő jármű után rohanni), az árnyékok nagy segítségedre lesznek, ha meg akarsz szabadulni tőlük. [hmm, a Rockstar Northos arcok beépítenek pár elemet a Manhuntból is... - a szerk. :-]
  • A meg növekedett terület ellenére "loading" felirattal kizárólag akkor találkozunk majd, ha belépünk egy épületbe (azaz városon belül most már nem fog tölteni a játék). A játéktér állítólag olyan nagy, hogy még a fejlesztők is eltévednek rajta néhanapján. A brutális méretű adathalmaz következménye: a játék dupla-sűrűségű DVD-n fog megjeleni [viszontlátásra, kalózváltozat - a szerk.].
  • Teljesen átalakítják a célzási rendszert: a célkereszt színéből (zöld - teljes életerő, sárga - ötven százalék körül, piros - közel a halálhoz) kapásból látod majd, hogy milyen állapotban van az ellenfeled. Minél többször találsz, annál pontosabban lősz - ezt egyébként a képernyőn százalékban is kijelzi majd a játék. Harc közben lehet oldalazni is.
  • Bandánkkal, az Orange Groove Familyvel területeket foglalhatunk el: ha egy szomszédos kerületet elfoglaltunk az ellenséges bandáról, az átszíneződik a térképen, és hozzánk folyik be az abból származó bevétel.
  • San Andreas nem város, hanem állam - méghozzá Kalifornia látszólagos megfelelője (pont úgy, ahogy Vice City Miami megfelelője volt). Három nagyváros található benne: Los Santos (Los Angeles), San Fierro (San Francisco) és Las Venturra (Las Vegas). A városok kiterjedésükben nagyjából akkorák, mint Vice City: a történet ezekben, és az őket összekötő területen fog játszódni. Igen: nem csak városok lesznek, hanem "vidéki" területek is, a sztori bizonyos pontjain szépen átvezethetünk Santosból Fierroba. San Andreas összterülete ennek megfelelően úgy hatszor nagyobb, mint Vice Cityé.
  • Grafika. A játék alapjául szolgáló RenderWare technológiát alaposan felturbózták: az autókon tükröződik a környezet - ez egyébként az összes fényes / üvegfelületre is igaz. A Rockstar által kidolgozott rendering&streaming technológia a korábbinál jóval nagyobb területek megjelenítését és finomabb mozgatását teszi lehetővé. Minden tárgynak külön nappali / éjszakai változata lesz - így sötétben is jól néznek majd ki. Nagy hangsúlyt fektettek az árnyékok és karaktermodellek finomítására. A legjelentősebb fejlődést a belső terekben tapasztalhatjuk: a Vice Cityben ezek elég egyszerűen néztek ki, itt JÓVAL sokrétűebbek lesznek.
  • Lehetőségek. A misszióstruktúrát némileg átalakítják - néhány küldetést csak úgy tudunk teljesíteni, ha egy korábbi küldetésben megszereztünk egy bizonyos tárgyat vagy képességet. Az assettek jelentősége is megnő - Las Venturraban például kaszinókat is tudunk majd vásárolni - itt különféle szerencsejátékokat is űzhetünk. A legjobb: végre nem csak a küldetéseken belük tudunk bankot rabolni, hanem teljesen szabadon (egyes házakba is betörhetünk).
  • A sztori. Erről már írtunk tegnap, de itt van még némi plusz infó: Carl Johnson (a főhős) Liberty Cityből tér vissza San Andreasba, első feladata régi bandájának (Orange Groove Family) újraszervezése lesz. A sztori során a korábbi részekből ismerős szereplőkkel is találkozhatunk majd.
  • A városlakók / ellenfelek mesterséges értelmességét felpiszkálták, jóval valószerűbben válaszolnak majd a cselekedeteinkre. Az autólopások látványosabbak lesznek: többféle "stílusban" tudunk" autót lopni. A San Andreas kamerakezelésén sokat javítottak - célozni is könnyebb lesz, a harcokban pedig ezúttal akár két fegyvert is használhatunk. Hősünk mozgáskultúrája kibővült: ezúttal pl. úszni is tud majd. A lövöldözések változatosságát az összetettebb sérülésmodell (több találati zóna) és a rongybaba-fizika fogja garantálni
  • Kb. 150 főküldtetésre számíthatunk a játékban.
  • Az egyik embernek akinek fogunk dolgozni a neve: Wu Zi Mu.
  • Néhány autóra fel lehet majd szerelni nitrót.
  • Kínai negyed lesz San Fierróban
  • Néhány garázsban majd lefestheted az autód és lecserélheted komolyabbra a spoilert.
  • Lesz egy körzet San Fierro-ban, ami hasonlítani fog Doherty-hez. Doherty egy hely a San Francisco-ban. Az mellett volt 1989-ben egy földrengés
  • Tudunk majd a házakból rabolni. De csak éjszaka.
  • Lesznek hangtompítos fegyverek
  • Nem jár majd minden küldetés végén pénzjutalom( A Vice cityben azthiszem csak 2 ilyen feladat volt)
  • Lesz egy lopakodó üzemmód. Ami csak akkor kapcsolódik be ha a símaszk rajtunk van.
  • A párbeszédek alakulása majd tőlünk függ. Jól kell majd figyelni ,hogy mit mondanak nekünk.( Ez egy kicsit nehéz lesz azoknak akik nem értenek Angolul,de reméljük elkészül majd a magyarosítás)
  • A lopakodó módban zajmérő ikon fog megjelenni. Minnél csendesebben hajtjuk végre a rablást annál több pénz a jutalom.
  • A játék elején elérhető lesz már a borbély üzlet. :)
  • Több borbély üzlet közül válogathatunk San Andreasban.
  • Saját magunk alkotta bandaruhákban járhatunk az utcákon ,vagy normál utcai ruhában.
  • A bandád tagjai a hajad kinézete alapján is megítélnek.
  • Kötelező lesz egyes küldetéseknél néhány ruha, hogy végig vihessük.
  • A drága szép ruhák ,tiszteletet állnak majd rajtad. Míg a bandaruhák a zsaruk figyelmét jobban felkeltik. Vagy az ellenséges bandákét.
  • 15 percet kell majd utazni egy (autó/motor) járművön hogy felérjünk a Mount Chilliad hegy tetejére.
  • Carl tud majd kosarazni hogy fit maradjon.
  • A város, és a vidék közti váltás fokozatos
  • Los Santosban az derült az idő, néha hirtelen esővel, San Fierro ködös, Las Venturas-ban a levegő tiszta, a fények élesek vidéken pedig melegebb, még természetesebb a vibrálás
  • Több effektben is gazdagodott a játék: kipuffogócsőből áradó füst, kerék által felcsapott sár, füstfelhő mikor rátaposol a fékre, és szikráznak a töltények
  • A Country zene megerősítve, és valószínűleg vidéken, és a külvárosban lehet majd hallani.
  • A 'Stats' menüpont alatt, szinte minden rögzítve lessz. Motorozás, bringázás, úszás, stb.
  • Gyalogos AI is fejlesztették, és mindegyik saját életet él. Például "becserkészhetsz" gyalogosokat, és láthatod ahogy kijön a házából, elmegy a boltba, találkozik egy csajjal, és hazamegy ...
  • Mt. Chilladnak bazinagy árnyéka lessz. Az összes árnyék "radiosity lighting" technikával lesz rajzolva
  • A többi kisváros: Shady Creeks, Flint County, Whetstone, Fern Ridge és Red County.
  • Minden nagyvárosnak van egy saját reptere, ahonnan lehet ksiebb repülőket lopni.
  • Felvehetsz majd stopposokat
  • Autómentőket is lehet majd vezetni
  • Új öltözetek kaphatók a városban lévő boltokban
  • A repülő madarak kidolgozattabbak lesznek,mint a VC-ben.
  • Lesz a játékban fűnyíró. Amivel füvet nyírhatunk. :)
  • Sok fajta fa lesz a játékban.(fenyő,juharfa,tölgy,pálma,stb.)
  • A GTA I.-ből és a GTAIII.-ból jólismert DodgeViper visszatér
  • Lesz ásó a játékban.
  • A kerítéseket kitudjuk dönteni erős autókkal.
  • Lesznek munkagépek.
  • Valószínű,hogy lesznek erdőtüzek a játékban.
  • Lesz tűzoltópalack a játékban.
  • A kaszinók nevei,amiket meglátogathatunk Las Venturrában:V-Rock Casino ,The Visage, "Pirates in Men's Pants, Caligula's Palace and The Pink Swan, stb...
  • A kaszinókban(természetesen) lesznek őrök,akik megvernek minket ha rosszat csinálunk. :)
  • Az egyik kaszinó egy hajó fedélzetén lesz.
  • Las Venturrában sok lesz a szuper drága kocsi. Mivel egy gazdag város.
  • A híres Las Vegasi cowboy (reklám) figura is megjelenik a játékban.
  • kaszinón belül számtalan minigém vár ránk: Blackjack, Video Poker, Wheel of Fortune, Slots & Craps, Félkarú rabló, Billiárd, stb...
  • Las Venturasban Elvis Presley imitátorokból sem lesz hiány
  •  
     

    Utolsó módosítás

    Az utolsó módosítás ideje: 2005. március29, kedd

     
    FIGYELMEZTETÉS!

    Köszönöm, hogy megnézted ezt az oldalt, de nem szeretném ezen oldal adatait, képeit más oldalakon látni!! Köszönöm!

     
    GTA Fanok
     
    Menü
     
    Számláló
    Indulás: 2004-12-04
     
    Keresés
     
    Szavazás
     
    Óra
     

    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak