Grand Theft Auto San Andreas Site
LETÖLTÉSEK
 
San Andreas
 
Vice City
 
GTA 3
 
GTA 2
 
GTA London
 
GTA 1
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Minden amit idáig tudunk!

Ez egy nagyon-nagyon hosszú lista, a teljes öszefoglalás, ezeket már megtalálhattad külön-külön a menübe (összsségében sorozat!)

Na akkor:

-San Andreas egy megye. A 3 főbb város az egyéb kicsi települések és tanyák mellet :Las Venturas ( Las Vegas képmására teremtett nag kszinó, és szórakoztató iparral foglalkoztató helyek tömkelegével. Szállodák, csillogás, villogás, gazdagság), San Fierro (San Francisco képmására teremtett város, többi infó a menuben!), és Los Santos (egy átlagos nagyváros...)

-

  • Tapasztalatok 6-7 óra játékidő után:
    - utánozhatatlan "gangsta" hangulat
    - nagyon jó szereplők (pl. Big Smoke, OG Loc)
    - BMX, amit egy kicsit nehéz irányitani az X egymás után nyomogátásával, de megszokja az ember.
    - Konditerem: futópad, szobabicikli(a staminat növeli), kis sulyzó, nagy sulyzó.
    - Sex Appeal ;) (vonzerő - a szerk.)
    - a rádiók tökéletesek, mindenki megtalálja a saját kedvencét( és igen, van beszélgetős rádió is!)
    - modding garage
    - és amúgy minden más
    Képességek:
    - Stamina: az energiát növeli, ha magasan van, egyfutamban sokat tudsz futni, úszni és biciklizni. Növelési módszerei : szobabicikli, BMX, úszás, futás.
    - Fat: egyértelműen a súlyod "nagyságát" jelzi, az a legjobb hogyha nagyon kicsin van. Növelhető: nem érdemes, de kajával lehet növelni( Pizza Stack és a többi étterem)
    Sex Appeal: ez igazából nem tudom mire használható, de vicces hogyha maxon van :) Növelhető: "hookerezés", és gyúrás. (Mint írtam, ez a vonzerőd, amik a nőkre fejtesz ki. Növelhető még az ízléses ruhák viselésével és zsír verdák vezetésével - a szerk.)
    Muscle: ha sovány vagy, jobban fognak tisztelni, és a hookerek nem utasítanak vissza. Növelhető: verekedés(ez csak nagyon ritkán) és konditerem.
    Respect: többnyire a küldetéseket ezzel jutalmazzák, minél jobban tisztelnek, annál több bandatagot vehetsz fel( a módszer: az automatikus célzással rácélzol a hood (az OGF kerületének gangszta neve - a szerk.) környékén mászkáló zöldkabátos fickók egyikére, és megyomod a felfele nyilat (nem analóg kart). Megkérheted a bandatagokat hogy maradjank egy helyen, de ha kimész a látótérből eltünnek, szóval csak ha lövöldözni akarsz akkor pár percre kérd meg őket (akit megtámadsz, vagy rád támad, azt automatikusan lelövik a bandatagok)
    Bike Skill: motorozási képesség, ezt csak úgy lehet növelni ha sokat motorozol.
    Cycle Skill: Ugyanez, csak BMX-xel kell
    Driving Skill: ez hasznos, mivel minnél többet vezetsz, annál jobban növekszik, és ha magasan vagy belőle akkor jobban irányítható lesz minden kocsi.
    (mind a hármat az országúton érdemes gyakorolni, ott lehet sokat vezetni egyhuzamban)
    Fegyver Skillek: minnél többet lősz egy-egy fegyverrel, annál jobban tudsz majd célozni vele.
    Egyéb érdekességek:
    - rejtett csomagok helyett most graffitizni kell, a legelső ház emeletén találod meg a sprayt( Johnson house) 100 darab van az ellenséges graffitikból az egész államban, ha közelmész akkor auto célzás és már kész is.
    - sajna megmaradtak a kis bugok, mint például hogy beakadnak a járókelők a tereptárgyakba, de elviselhető.
    - az eredeti játékhoz tartozik egy térkép is, amit nagyon gyakran kell használni, mert nemegyszer én is eltévedtem
    - NAGYON nehéz pénzt szerezni, és minden drága ugyhogy a játék nagy kihívás

  • Rockstar kijelentése szerint a játékban annyi a változó és a különböző lehetőségek száma, hogy nem lesz két játékos egyforma élménnyel. A játék a játékos döntéseihez igazodva folytatódik és különböző fordulatokat vesz ... pontosabban???

    - olvastam egy tesztelő kijelentését, miszerint kb. 1/2 óra kocsikázásba kerül míg Los Santos legdélibb részéről Las Venturas legészakibb részére ért el, és neki személyszerint 60 óra játékidő után kb. 50%-ra sikerült teljesítenie a játékot... hogy ez mennyire megbízható infó? ... szeretnek hinni benne :)))

    - ugyancsak a Rockstar kijelentés szerint ha valaki a játékot csak a fő missziók elvégzésével játsza végig akkor a teljesítés érteke kb 50%-os lesz.

    - lesznek motoros zsaruk - felejtsd el, hogy motorral egy szűk utcában lerázod a zsarukat

    - a kirakatok, kocsik szélvédői tükröződnek ... lesznek tükrök is - csodálatod magad :)

    - 16.000 egyedi épület, minden épület, kocsi két különálló képpel rendelkezik, hogy még valósághűbb legyen az éjjeli és a nappali látvány

    - a város - vidék között nem lesz töltés

    - 3 fő város és 12 kisváros

    - PC verzió 2005 nyarán várható - talán Május

    - Mint ismert San Andreas tele van bűnözőkkel - mint pl. mi - és a rendőrök mindenkit egyformán kergetnek. ... szóval könnyebb egy kis rablás vagy gyilkosság után elhúzni a csíkot ha mar a rendőröknek előzőleg tele van a kezük munkával :)

    - a terkep 4x–6x nagyobb az elozo GTAk-hoz képest

    - egy-egy merosav fogja jelképezni az ehseget és a kondit, de ezek nem fognak a jatszhatosag terhére menni, egyszeruen idorol idore enni kell valamit, meg tornázni

    - a forgalom a nap folyamán változó, mint a valóságban. a reggelente és este csúcsforgalommal kell számítani.

    - futás, vezetés, motorozás, levego visszatarasa a víz alatt mind fejlesztheto tulajdonságok ... Pl. Minél jobb a kondid annál tovább fogsz tudni, futni. minél többet motorozol annál jobban, könnyebben fogod tudni idővel kezelni a motort ... Ezek a tulajdonságok lassan fejlődnek a legmagasabb fokig. - nemtudom menny fokozat van - Ilyen tulajdonság a lövés is. ha sokat gyakorolsz idővel pontosabb lesz a célzás, gyorsabb a töltés, a lövés mozgás közben is lehetővé válik és a legmagasabb fokozat elérésével párosával lesznek használhatók egyes fegyverek ...

    - minden kocsinak más a kezelhetősége, súlya, végsebessége

    -lesz ejtőernyő

    - vonatot lehet rabolni ... a játékban több fajta repülőgép és helikopter is szerepel. Lesz pl. Dodo, hidroplán, Jet, kétmotoros, és figyelem itt a HARRIER, lesz hovercraft, meg egy anyahajó a kikötőben ... ja és a tank az bizony most mar nem ócskavas

    - 10 rádió állomás

    - SA nem lesz játszható multiplayer módban, de lesznek missziós játékok, ezekre két embert ábrázoló rózsaszín ikon utal ... hogy ez a PC-s verzióban hogyan lesz?

     

    Rendőrsé2csillag – valószínűleg nem fognak még lőni de kocsival kicsit megkergetnek – innentől kell a lefizetés, vagy átfestés

      3csillag – lőni fognak, próbálnak megsebesíteni és kitartóan követnekgi körözések:
    - 1csillag – zsaruk gyalog követnek rövid idő után békénhagynak

     

      4csillag – megjön a SWAT egység, ez állítólag már elég nagy kihívás lesz

      5csillag – itt az FBI “Run Bitch Run” – no comment

      6 csillag – itt a katonaság  "Get a tank or kiss your ass good bye, since you won't be around for long" ami szabad fordításban annyit jelent, kapj elő egy tankot vagy mondj búcsút a seggednek ... szóval megszívtad

  • a térkép egyes részei nem lesznek fizikailag lezárva, de ha egy meg nem megnyitott városrészbe merészkedsz a keresettségi szinted azonnal 4 csillagra ugrik és nem lehet csökkenteni lefizetéssel, átfestéssel ... így ha kíváncsiskodsz, hat ezt csak egy kisebb sereg rendőrrel a nyakadon tudod majd véghezvinni - nemigen lesz időd megállni nézelődni :)))

    - az ellenfelek ügyesebbek lesznek, fedezéket keresnek, próbálnak bekeríteni, a járókelők meg megijednek ha pl. egy nagy katonai jarművel akarnál mászkálni a varosban, egyébként a saját életüket élik, felkelnek, mennek munkába, hazajönnek ... a párok kézenfogva járkálnak és ha eléjük állsz, szétválnak majd mikor megkerültek újból kézen fogva sétálnak

    - magasba szállni élvezet ... a legmagasabb hegyet is jóval felül lehet repülni

    - sok-sok mini játék lesz pl. kaszino, biliárdozás, kocsielvontatás  :)

    - a rendőrök másokat is üldöznek szóval sok üldözés lesz, sőt ha pl. valaki rá mer lőni az utcán egy rendőr közelében, akkor őt is üldözni kezdik a zsaruk

    - a városban NEM lesznek állatok mint elterjedt ... a GTA-soknak nem teszett az ötlet kis bolhás állatkákat és gyerekeket is rakni a játékba

    - míg a GTA VC-ben 97db jármű volt, itt több mint a duplája lesz

    - a játékod szerint változnak az adottságaid, ha sokat eszel elhízol, sportolsz izmosodsz

    - tudsz úszni víz alatt is - megjelenik egy levegőmérő sáv -, de víz felett gyorsabban - ezek szerint a víz alatt is lesz látnivaló???

    - a kocsik idővel rozsdásodnak - így le kell festeni - és porosodnak pl. ha kimész a sivatagba - el kell vinni lemosni :), a kamionhoz utánfutót lehet kapcsolni, a zsaru heli fényszóróját ki lehet lőni - kell is mert vakit mint pl. a GTA VC-ben a felkelő nap - és ahogy mondani szokás a napba lehet nézni de ... :)

    - a pasikat erőszakkal kell kioperálni a kocsijukból ...ütés, rúgás, fegyverrel, ... ha kreatív vagy a kormányba verheted fejükkel ... de ne várd, hogy nagyon hagyni fogjak magukat... és a járókelők sem látják szívesen :)

    - különböző harctechnikákat tanulhatsz

    - külalakodat változtathatod - ruha, haj, tetkó ... a környezeted ez szerint is viselkedik majd veled

    - ha jó a kapcsolatod a genggel társakat bérelhetsz húzósabb ügyekhez

    - házakat rabolhatsz ki... vaktába vagy kitapasztalod a lakó szokásait és akkor mész mikor nincs otthon... meg azért nem minden lakó hagyja nyitva az ajtót - lehet, hogy lesz riasztó is, de ez nem megerősített hír

    - csempészni is lehet majd árukat, ... aztán irány a poros mellékutak ...

    - a látótávolság a varosban 2x, kint 4x több lesz a VC-hez képest

    - lövésnél célozhatsz különböző pontokra sérülést/halált okozva - ezeket a célkereszt különböző színei fogják megkülönböztetni

    - a tulajdonodból pénzt nyerhetsz ... valamit magad szerezhetsz meg valamit csak a genged segítségével

    - a rablásokhoz símaszkot vehetsz, hogy ne ismerjenek fel meg hangtompítós stukkert - ilyenkor zajmérő sáv jelenik majd meg

    - a kocsikat lehet tuningolni...  sőt valamelyikbe lehet nitrót is rakni - nitróból is több fajta van

    - pénz nem fog jönni olyan könnyen - nem minden misszióért kapsz bért - pedig szükség lesz rá ... kaja, benzin, ruhák ... megoldás? kis játékok mint pl. taxi, rablás :)))

    - 50 Unique jump

    - van autóiskola, hajóiskola

    - a kerítéseket át lehet mászni

    - az első misszió az lesz, hogy miután hazaérkezel a varosodba az ellenségeid elrabolnak és kitesznek egy rivális gang területének közepén... na sok sikert

  • Tudod irányítani a villamost magad által.
  • Be tudod szabályozni a kamerát különböző utasításokkal.
  • A Tuningolással az autód nem lesz gyorsabb, kivéve ha nitrogént bele nem szerelsz.
  • Ha elnyersz elegendő tapasztalatot, akkor tudsz irányítani egy vontató-teherautót is. Ezzel tudod felemelni, és mozgatni a kijelölt autókat.
  • Mialatt le vagy merülve a víz alá, kapsz egy gyönyörű kilátást a tengervízi világról.
  • Víz alatt csak kést tudsz használni
  • RockStar nem szivárgatott bármilyen információt az állatok táján, de a vízben lesznek igazi delfinek is.
  • Néha egy repülőgép lezuhan, és összetörik, és balesetek történnek.
  • Szükséges a tapasztalat a kaszinókhoz is.
  • A játék végén összeszedhetünk egy hadsereget
  • tankerhajókat és a kamionokat is lehet használni fegyvernek,mint a régi részekben az autokat!
  • az új célzórendszer a célpontokat 3 különbözõ színnel jelöli, így könnyebb lesz eldönteni, hogy ellenfelünk épp melyik testrészét vesszük célba
  • CJ-vel meg lehet tanulni a "Roundhouse kick" trükköt is, ami annyit tesz, hogy miután ugratott a BMX-szel, a 360°-os forgás közben még rúg is egyet a levegõbe. PS-en ezt majd az "R1" gombbal lehet kivitelezni
  • San Fierro-ban lesz majd egy városrész, amit az 1989-es földrengés döntött romba. Ezen a területen sok rámpát is elhelyeztek a készítõk, ahol majd a biciklivel való trükközést lehet gyakorolni
  • ha CJ-vel a tenger feneke felé úszunk, megjelenik majd a "blur-effekt", ami azt hivatott érzékeltetni, hogy a vízben tartózkodunk
  • Csak éjszakai időszakban lesz lehetőségünk rablásokra.
  • Nem jár minden küldetés teljesítéséért pénzjutalom.
  • A lopakodó üzemmód akkor "kapcsolódik be", amikor símaszk van rajtunk.
  • Egy zajmérő ikon fog megjelenni lopakodó módban, a csendesebb rablásokért nagyobb jutalom jár.
  • A párbeszédek alakulása tőlünk fog függni, tehát jól kell figyelnünk, hogy a másik fél miket mond nekünk.
  • Hangtompítós stukkerek is lesznek.
  • Az utcákon saját magunk alkotta bandaruhában, vagy pedig normális utcai ruhában járhatunk.
  • Egyes küldetések végigviteléhez kötelező lesz néhány különböző hacuka.
  • A borbélyüzlet már a játék kezdetekor elérhető lesz.
  • San Andreas-ban több borbélyüzlet közül is választhatunk.
  • A bandád tagjai a hajad stlísa/kinézete alapján is megítélnek.
  • A drága ruhák tiszteletet parancsolóan állnak majd rajtad, míg a bandaruhák a rivális bandák és a zsaruk figyelmét jobban felkeltik.
  • Lesz online mód
  • Mindenki magának csinálhat karaktert
  • A város nagyobb lesz, mint Vice City
  • Lesznek autópályák
  • A zenéért Justin Timberlake és 50cent lesz a felelős
  • Néhány casino Las Venturas-ban : The Visage, Pirates in Men's Pants, Caligula's Palace, illetve The Pink Swan.
  • Tudunk majd játszani mini játékokat,csak végig kell tolnunk a játékot!: Blackjack, videó póker, szerencsekerék, kockavetés.
  • Las Venturasban-ban találkozhatunk majd Elvis Presley imitátorokkal, akik a játék humorában is szerepet vállalnak.
  • A játékban fognak lenni híres Las Vegasi cowboyok.
  • Las Venturasban lesz egy Candy Suxx szobor :))
  • San Fierro városában elköthetjük és irányíthatjuk a híres San Francisco-i villamosokat
  • Bizonyos helyeken hozzájuthatunk cigarettához is, amit lehetőségünk lesz elszívni
  • Lesz egy Volkswagen kisbuszra hasonlító jármű, amelyet a készítők a Camper névvel áldottak meg
  • Kocsinkat különböző festésekkel díszíthetjük
  • Az úgynevezett The Hub (A Kerékagy) Cesar és CJ műhelye lesz
  • Újabb utcai fegyverekkel találkozhatunk, például kés, bot, porraloltó készülék és borsspray
  • Egy küldetés erejéig egy permetező repülőt is használhatunk, feladatunk valamiféle méreg szétszórása lesz egy búzamező felett
  • Körülbelül 15 banda lesz a játékban
  • Kb. 12 vidéki település lesz San Andreas-ban, mindegyik a maga hangulatával, arculatával
  • Új fegyverként a Desert Eagle-t köszönthetjük a játékban
  • CJ-vel vezethetünk ipari fűnyírót
  • A böhöm nagy tartálykocsit akár bombaként is használhatjuk: felgyorístjuk, kiugrunk belőle, és BUMM!
  • Vidéken 4*4-es és salakmotorversenyekkel szerezhetünk pénzt
  • A Rockstaros srácok a saját nevükre is figyeltek: minél távolabb megyünk a város fényeitől, a csillagok annál fényesebbek lesznek
  • A Hold állapotváltozásait is szimulálták (félhold, telihold, stb)
  • Átalakították az auto-célzás módot: Carl automatikusan a legközelebbi ellenségre céloz. Ha ilyen nincs, akkor a legközelebbi személyre. Ha nincs senki a környéken, akkor bekapcsol a szabad célzás mód. A kamera CJ mögé kerül, és az analóg bottal mozgathatjuk a célkeresztet (persze csak PS2-re igaz)
  • Los Santostól balra hegyek terülnek el. Ezen a környéken taláható a RU Haul nevezetű kamionos pihenő, amelynek tulaja mindig kamionsöfőröket keres. Ha elvállalod a küldetést(ami időre megy), vezetheted a játék legnagyobb járgányát, a nyergesvontatót, és különböző cuccokat kell leszállítanod. Ha kifutsz az időből, a Mission Failed helyett csak bérlevonást kapsz
  • Hősünk bepattanhat egy bulldózer volánja mögé is, amelyet kormányozhat, és a tolólapot is működésbe hozhatja
  • A porraloltót tűzoltásra használhatjuk (természetesen :)), de utcai fegyvernek is megteszi
  • Új motort is üdvözülhetünk, mégpedig Wayframe néven, amelyet egy Honda Gold Wingről mintáztak
  • Még egy fegyver: lapát (meg nem erősített hírek szerint áshatunk majd gödröket)
  • Ha repülünk, a játék megjeleníti a magasságot és a gép helyzetét
  • A tűz terjedni fog, így akár piromán vágyainkat is kiélhetjük erdők felgyújtásával (amiket aztán természetesen meg is fékezhetünk)
  • Lehetőségünk lesz nagyobb repcsik elkötésére és a városok közötti légi közledésre, így időt spórolhatunk
  • A Deagle (Desert Eagle) lesz a legerősebb fegyver, a visszarúgás miatt azonban nehezebb célozni vele, de egy kis gyakorlás mindenen segít
  • A készítők egy valódi, bejárható és megmászható hegyet is lemodelleztek. A Mount Chiliad mintegy 800 méter magasan fog a környék felé emelkedniAngel Pine-ban megtalálható lesz egy kocsma, egy kis pékség, egy mozi, és egy "U-Get-In" névre hallgató motel is.
  • Új fegyverként szerepelni fog a játékban a Desert Eagle. Új fegyver lesz még a lapát, poroltó, és egy gránátvető.
  • Új járművek lesznek a játékban, a repülőtéri Poggyász Kezelő, Labdaszedő, Fűnyíró.
  • Los Santos nyugati kerületében megtalálható lesz egy RU Haul kamion, ahol Carl 18 autó ellen versenyezhet.
  • Most már valós lesz a hold is, ami változtatja az alakját mint a valóságban, a csillagok pedig jobban látszanak, fényesebbek vidéken. A városban pedig ahol a köztéri világítás elnyomja erejüket, kevésbé látszanak.
  • A fegyvereket 6 új tulajdonsággal ruházták fel a készítők, melyek a következők: töltési idő, a fegyver súlya, pontossága, fegyver fogása, mozgathatósága, illetve mint már írtuk, vannak dupla fegyverek.
  • Lesz a játékban bulldózer, melynek tudjuk majd lapátját használni.
  • Lesz a játékban túrázásra alkalmas kerékpár, mely Wayfarer névre hallgat.
  • Ismét lesz a GTA 3-ban megismert Banshee.
  • Az embereknek saját életük van pl:Kijön a házból elmegy csajozni,megnézi a kirakatott stb..

  • A játékban a legnagyobb árnyéka a Mt.Chilide hegynek lesz!

  • Vidéken lesznek tehenek, és malacok. :)))

    INFORMÁCIÓK

    - a küzdősportban alkalmazott kombók közül CJ nem tudja mindet elsajátítani, csak a játékoson múlik, hogy melyeket tanulja meg és használja
    - boksztudásunkat Los Santosban, míg távol-keleti harcművészetünket San Fierroban fejleszthetjük
    - sokat fejlődtek a mozdulatok animációi, sokkal csiszoltabbak, mint a Vice Cityben
    - íme az auto-célzás rendszere,amelynek színei az ellenség állapotára vonatkoznak: zöld célkereszt: könnyű menet lesz. Sárga célkereszt: már nehezebb. Fekete: lehetetlen megölni
    - a felvehető ruhák minősége így alakul: Binco: olcsó cuccok. Pro Laps: sportos öltözet. SubUrban: nagyon divatos.
    - a Rockstar úgy 100 órára saccolja a teljes történet végigjátszásához szükséges időt
    - a rendőrségi helikopterek állandóan ott köröznek a város felett, még akkor is, ha jelenleg nem CJ-t üldözik
    - a közelharcban nem kell választani a boksz és a harcművészetek között, mind megtanulható, sőt, akár vegyíteni is lehet őket
    - elképzelhető, hogy lesznek hot-dogos alküldetések
    - a Gant Bridge olyan nagy lett, hogy az is előfordulhat, hogy a két végén más időjárással találkozunk
    - a kamerát 360 fokban forgathatjuk, de ez sebességfüggő, tehát minél gyorsabban mész, annál kisebb fokban tudsz fordítani rajta
    - a Los Santos-i ingatlanok elég sokba kerülnek
    - a kombájn nem csak a szántóföldön használható, a városba is bedöcöghetünk vele
    - nem lesz két egyforma épület (kivéve talán a lakónegyedek házait, amik a valóságban is hasonlóak)
    - a bulldozernek a hátsó kerekei fordulnak, és nem az elsők
    - a fűnyíró a leglassabb jármű a játékban
    - nem csak a katana, hanem a golfklub is visszatér az előző részekből
    - nem fontos szegény BMX-ünket nyűzni, ha hegyre akarunk bicajozni, ugyanis lesznek mountain bike-ok is, amelyek abban különböznek a BMX-ektől, hogy rendelkeznek sebességfokozatokkal, akár egy igazi MB. Eddigi értesülések szerint a sebességet a játék automatikusan választja
    - a VC-ben eljátszhattuk a jó polgár szerepét, aki segít a rendőrnek elkapni a menekülő rosszfiút. Eme tettért cserébe 50 dollárt kaptunk. Ez most kibővül az "önkéntes tűzoltó" szerepével, ugyanis tüzek eloltásáért is pénzjuatlomban részesülünk
    - Carl tüzelési pozíciója nem csupán a fegyvertől függ, hanem az adott eszköznél szerzett tapasztalattól is
    - ha lőtávolságon belülre kerül az ellenség, Carl automatikus a banditák fejére céloz
    - a Desert Eagle-re és a lapátra a sivatagban bukkanhatunk
    - a szereplők sokkal realisztikusabban reagálnak majd a zajokra (lövés, robbantás)
    - a tűznek sokkal nagyobb szerepe lesz a játékban, mint hinnénk. A robbantások, gránátok és molotov koktélok használatán túl San Andreas nagyobb területeit is lángba boríthatjuk (erdők, házak)
    - egy eke is lesz a játékban, amivel hatalmas káoszt okozhatunk San Andreasban
    - a bútoroktól kezdve a villanypóznákon át, egészen a növényekig számos tereptárgyat tehetünk tönkre 
    - a kabriók teteje nyitható, és lehetőségünk lesz a kocsiból lövöldözni
    - a rend éber őrei immár rádión keresztül fognak kommunikálni, és megbeszélik a felállítandó útakadályt vagy a lehetséges levágásokat
    - PS2-n a bulldózert a jobb analóg bot vezérli, a gép segítségével könnyedén hazavághatjuk a táj bizonyos részeit
    - a tenger hullámai egyenesen arányosak a szélsebességgel és az időjárással
    - jóval több pénzkereseti lehetőségünk lesz, mint a VC-ben. Pl: fuvarozás vagy esetleg gazdálkodás egy bevetett termőterületen
    - ha felbicajozol Mount Chiliadra, akkor beszállhatsz egy hegyi kerékpárversenybe 
    - egy korai misszióban CJ-nek megadatik a lehetőség, hogy a bandája által viselt narancssárga szerkóba bújjon. Előnye, hogy jobban fogják tisztelni, hátulütője viszont, hogy az ellenséges banditók szemében egy megbélyegzett fickó lesz. Ha a hétköznapi, feltűnésmentes öltözeteknél maradunk, nagyobb biztonságban érezhetjük magunkat
    - hősünknek nemcsak a haját, hanem arcszőrzetét (bajusz, szakáll) is változtathatjuk
    - a házak jó részét tekinthetjük meg belülről, illetve rabolhatjuk ki
    - ez nagyon érdekes elgondolás: egy rablás megkezdéséhez szereznünk kell egy költöztető teherautót, és megnyomnunk az R3 gombot
    - egy rablás nem annyi, hogy megyünk, lopunk és kész. Mint mondtam, kell a teherautó, ezzel szállítjuk a TV-t, házimozit :). Aztán jól jön egy síszemüveg, hogy álcázzuk magunkat, és így maradjunk észrevétlenek lopakodás közben
    - a házból kipakolt értékeket a furgonnal elszállítjuk egy találkozóhelyre, ahol elpasszoljuk a cuccokat néhány kétes eredetű alaknak
    - két város között az út legalább tizenöt percet vesz igénybe
    - az is beletelik néhány percbe, hogy félig felügess Mount Chiliadra egy crossmotorral
    - ha viszont nem akarunk átmenni hegymászóba, Mount Chiliad alá építettek egy alagutat is.
    - a konditerem pozitív hatása például, hogy CJ nagyobbat üt és jobban mászik
    - Mr. Johnson sokat tanult Lara Crofttól, hiszen ő is képes lesz átmászni ládákon, kerítéséken, sőt, egy hegyoromra felcsimpaszkodva akár fel is tudja húzni magát
    - ha túl sokat edzünk azért, hogy izmosodjunk, megeshet, hogy lassabban fogunk futni
    - a leadott lövések pontosságát a tapasztalat határozza meg minden fegyver esetében
    - minden bandának meglesz a maga kedvenc verdája, amin furikázni fognak
    - ha rossz helyen hagyod a kocsidat, akkor elvontatják a járgányt, de ha van elég bátorságod, visszalophatod a telephelyről
     - újabb információ a tengeri élővilágról: a halakon kívül 100%, hogy lesznek madárcsapatok
    - a BMX gumijai zümmögő zajt hallatnak, amikor aszfalton cangázol
    - a viharos időjárás magában foglalja a dörgést és a villámlást
    - a hivatalos oldal videójában láthattátok, hogy a felhők már nem textúrák, hanem valódi, mozgó objektumok
    - ismét lesznek rejtett csomagok és bónuszok, de ezek elérésehez igénybe kell vennünk a kocsik tetejét és a párkányokat
    - a játékban több száz épületbelső lesz
    - ha éberen rójuk az utakat, találkozhatunk majd egy nukleáris tengeralattjáróval, ezt viszont nem vezethetjük (talán valamelyik öbölben lesz) - CJ akkor tanulja meg az új közelharci mozdulatokat, ha legyőzi az adott sport mesterét
    - aki kedvet érez egy kis ásáshoz, annak a sivatagot tudjuk ajánlani, itt ugyanis lehetőségünk lesz kisebb gödrök ásására
    - Pay 'n Spray használata esetén az egyedi, Transfenderben szerzett festések nem vesznek el
    - guggolás közben lőhetünk, gurulhatunk és lopózhatunk
    - a fák, bokrok összetörnek, ha elég erősen ütközünk nekik; ugyanez vonatkozik a kerítésekre
    - épületeket is fel lehet gyújtani.

    Ugyan rengeteg kritika és támadás érte már a Rockstar Gamest egy bizonyos sorozata miatt, de kétségtelenül ezek a játékok hozták a cég számára a legtöbb bevételt, s sikerüket mi sem bizonyítja jobban, minthogy még mindig az eladási toplisták élbolyában találhatóak, nem törődve azzal, hogy már évek teltek el megjelenésük óta. Természetesen, kedves Olvasó, a Grand Theft Autoról van szó. Egy sorozat, mely az első, 1998-as megjelenése óta olyan mértékben fejlődött, mint talán egyik másik sem a videójátékok közül. Az első, kisvárosi üldözések után következett a londoni kiegészítő, majd a második részben már egy sokkal nagyobb city-ben kalandozhattunk és randalírozhattunk, de még felülnézetből. A híres és hírhedt GTA3 azonban hatalmas áttörést jelentett, hiszen az első ilyen stílusú gamma volt, mely teljes 3D-ben pompázhatott, s féktelen, őrült cselekménysorozat vette kezdetét. A Miamit virtuális élettel megtölteni kívánó Vice City után már tűkön ülve vártuk a bejelentést, hogy vajon mi lesz a következő epizód. Nos, hölgyeim és uraim, az idei tavasz végeztével egy fehér galamb szállott fel az égbe, csőrében egy olajággal, melyre ezek a mennyei szavak voltak rávésve: Grand Theft Auto: San Andreas.
    Ugyan a meglévő információk mennyisége közel sem elégíti ki hatalmas éhségünket, azért arra már elegendő, hogy egy "kisebb" előzetest varázsoljak Nektek a játékról, hogy utána velem együtt rohangáljatok körbe a szobában, azt ordítva: csak jelenjen már meg!

    A bejárható terület növekedése most sem állt meg, hiszen immár egy egész államnyi területet krúzolhatunk be, ez pedig nem más, mint San Andreas (akármilyen meglepő is :). Ahogyan a Vice City-ben is könnyedén lehetett asszociálni Miamire, úgy itt is elmondhatjuk, hogy nagyjából Kalifornia állam virtuális másával van dolgunk - noha a fejlesztők ezt így soha nem vallották be/fogják bevallani. Az igencsak nagynak mondható (kb. hatszor akkora, mint a VC!) régióban három város helyezkedik el, ezek pedig a következőek: Los Santos (Los Angeles), San Fierro (San Francisco) és Las Venturra (ez pedig nem más, mint Amerika játszótere: Las Vegas). Természetesen lehetőségünk lesz egyik településből a másikba átvándorolni, s, hogy utazás közben se unatkozzunk, farmok, folyók, hegyek, tengerpartok, vagy éppen egyszerű, terméketlen földek fogják tarkítani a vidéki tájat. Az egyik hegy állítólag olyan magas lesz (közel egy kilométer!), hogy helikopterrel is egy teljes percünkbe fog kerülni, míg felérünk a tetejére, autóval pedig ennek a sokszorosa. Egyértelmű, hogy lesznek olyan küldetések is, amelyek a városokon kívül fognak játszódni, ezért érdemes lesz majd e területekkel is ismerkedni.
    A városok állapota állítólag a '90-es évek elejét tükrözi majd, ami azért lehet érdekes, mert gondolom mindenki érti, mire gondolok a Tupac-korabeli Los Angelesen... Yea shorty, a whizzle in da nigga gangsta cizzle! Hopp, úgy érzem túl sok időt töltök 50 Cent és Snoop Dogg társaságában :-).

    Carl Johnson szerepébe csöppenünk majd, aki azért tér vissza Liberty City-ből otthonába, Los Santosba, hogy új (rendes) életet kezdjen. Ám hazaérkeztekor szembesül egynéhány családi problémával: anyját brutálisan meggyilkolták, családja pedig romokban hever. Ráadásul régi bandája, az Orange Grove Families teljesen szétesett, úgyhogy plusz feladat és teher számára, hogy újra összehozza őket. Az eléggé kilátástalan helyzeten tovább ront a tény, hogy két korrupt zsaru is rászáll Carlra, és egy gyilkosságot próbálnak rávarrni. Na ennyit arról, hogy rendes életet kezdjen... Állítólag olyan régebbről ismerős karakterek is vissza fognak köszönni a San Andreasban, mint Don Salvatore Leone a harmadik részből (a hangját ismét Frank Vincent kölcsönzi Salvatorénak!), hogy csak egy példát említsek.

    Az apróbb, de annál lényegesebb részletek végre az őket megillető fontosságot kapják. Ezt egy példával remekül demonstrálni lehet: ha túl sok fánkot és hamburgert eszünk, akkor az amerikaiak azon, igencsak nagynak mondható csoportjához csatlakozunk, akik súlyproblémákkal küszködnek. Mondanom sem kell, ha fatboyként próbálunk majd szembeszállni az utcákat uraló bandákkal, esélyeink minimálisra csökkennek. Ezért javallott tehát a rendszeres futás és edzés a helyi dojóban, vagy éppen konditeremben. A külsőnkre egyébként is ügyelnünk kell majd, hiszen egy kisportolt, Vin Dieselféle megjelenés, valami brutál séróval sokkal inkább tiszteletreméló, mint egy kövér figura, ódivatú Elvis-frizurával. Öltözetet már eddig is tudtunk váltani, de most a ruházkodáson és a fentebb említett alakformáláson kívül végre meglátogathatjuk a fodrászt is, aki a mi stílusunkra formázza hajunkat. Mondom én: a részletek!

    A már eddig megszokott közlekedési eszközökön kívül (kamion, teherautó, személygépkocsi, motor, helikopter, repülő, motorcsónak) eddig még csak egy új darabról érkezett bejelentés, ez pedig nem más, mint az egyik képen gyönyörűen látható BMX bringa, ami azt hiszem meghatározó (de természetesen máig nem kihalt, mielőtt valaki megharagudna :) emléktárgya a '90-es éveknek. Csak azt az egyet remélem, hogy valamilyen magnót fel lehet majd kötni a kormányra, ahogyan azt gyerekkoromban láttam a tv-ben, nagyon feelinges lenne! Az eddigi járművek tehát visszaköszönnek, ám a fejlesztők elmondása alapján rengeteg időt fektetnek azok finomhangolására, s mostmár egyik sem leszk olyan nagyon árkád jellegű, mint a Vice City-ben (megjegyzem nekem tökéletesen megfelelt az a stílus is, főleg a pizzás robogót élveztem nagyon).

    A RenderWare névre keresztelt grafikus motor olyan alapos ráncfelvarráson esett keresztül, hogy jóformán csak a nevéről lehet ráismerni. Meg is értem, hiszen egy nagyon komplex rendszer volt már készen, már csak a finomhangolásra kell koncentrálniuk a fejlesztőknek, s ezt teljes erőbedobással véghez is viszik. A jelentősen emelt poligonszám, a dinamikus fény-árnyék effektek gondolom maguktól értetődnek, de olyan nyalánkságokkal is találkozhatunk majd, mint a kocsi kasztnijára lerakódott por, a környezet visszatükröződése a fényes felületeken, vagy éppen a nagyobb látótávolság, ami sokszor hatalmas hasznunkra lesz. A sok apróság ellenére mégis a belső tereken látszódik legjobban a fejlődés, a Vice City épületbelsőihez képest összemérhetetlen változásokon mentek keresztül. Szükség is van rá, hiszen jónéhány küldetés a falakon belül fog majd játszódni, arról nem is beszélve, hogy az úgynevezett "assettek" most még jelentősebb szerepet kapnak. Erről jut eszembe, végre kaszinókat is vásárolhatunk, ami a pénztermelésen kívül minijátékokkal való időmúlatásra is alkalmas lesz.
    A nagyarányú grafikai tuningnak megvan a maga hátulütője: egy duplarétegű dvd-n fog megjelenni a San Andreas, de ennyi extra mellett azt hiszem, érthető a 9GB körüli méret. Főleg, ha elárulom, hogy minden egyes "ojjektumnak" van egy nappali és egy éjszakai változata is... A Vice City után el tudom képzelni, hogy micsoda látványorgiában lesz részünk teszem azt Las Venturrában naplemente után...
    Némelyest javítottak az mozgás animációkon is, sőt, mostmár főhősünk úszni is képes lesz. Egyszerre volt mulatságos és idegesítő az előző részekben, hogy ha karakterünk beesett valamilyen vízképződménybe, egyszerűen megfulladt, holott félkézzel elvezetett egy tankot, helikoptert, vagy éppen repülőt... Ezt a csorbát éppen ideje volt kiköszörülni! A rockstarosok elmondása alapján többféle módszerrel lophatunk majd járgányt is magunknak, ráadásul a dolog tovább nehezedik a feljavított mesterséges intelligenciának köszönhetően. A lövöldözések változatosságát a komplexebb sérülésmodell (több találati zóna) és a rongybaba-fizika fogja garantálni, amire - valljuk be férfiasan - szintén már égető szükség volt.

    Ahogyan az eddigi részeket nézem - vagy inkább hallgatom, csak, hogy stílszerű legyek -, sosem lehetett panasz a zenei állományra. Biztos vagyok benne, hogy most sem fogunk csalódni, s reménykedem benne, hogy a választott helyszín tovább erősíti azt a gondolatot a rockstarosokban, hogy bizony ide kemény rapzene kell. Ahogyan a Vice City-nél is adott volt a stílus, úgy itt is az! Már csak a hivatalos lista közzétételét várom!
    Valószínűleg ugyanez a helyzet a hangjukat kölcsönző színészek terén is. Bár még nem sokat tudunk, bízzunk a készítőkben, már jónéhányszor tanubizonyságot tettek hozzáértésükről!

  • Az autólopás sokkal bonyolultabb lesz. Bármennyire is el akarsz lopni egy autót, és ha van pisztolyod, akkor sem lesz könnyű. Ezt pozitívnak tekintem, hiszen a valós életben sem dobhatsz ki autóst úgy, mint Vice Cityben.
  • Kaszkadőr bemutatványhoz elég lesz egy kerékpár, beleértve ugrás, kanyarodás, 180's vagy 360's pörgés
  • St. Brutus Motel: Nem csak a része egy küldetésnek, hanem tartózkodási helyként is lehet használni. Aki nem tudná, hogy miben különbözik a hotel, és a Motel akkor annak leírom: Motel általában vidéken van, egyszerű szálláshely olyan autósoknak van kitalálva, akik szeretnének egy kicsit pihikézni.(de azért más példát is lehet említeni)
  • Carl-t megtaníthatod új küzdelmi mozdulatokra, így mindegyik fizikai képessége növekszik
  • San Fierro's tornateremben lesz a Dojo stílus, és a főszereplőt betaníthatod új technikai küzdelmekre
  • CJ meg tudja védeni saját magát a másik ütésétől, pl.: fegyverrel, lábakkal, stb..
  • Rendőrségi helikopterből könnyű lesz a kilátás
  • A környezet is rendelkezik érdekességekkel: Fák lengenek a szélben, hő, köd, és néhány hirdetőtáblát ki lehet majd lökni
  • A levegő is kidolgozottabb lesz a játékban
  • A játékban sok lesz a kidolgozott effekt pl.: kipufogó füst, a talaj, amikor megtaposod, vagy rámész járművel, Smoke karakter cigifüstje, esetleg a kilőtt töltények szikrázása
  • Country zenéket hallgathatunk közvetlenül a rádiókban, amikor vidéken, vagy apró falvakban utazunk
  • Kendall mérges lesz CJ-re, mert őt körül segíti a család
  • Kocsirablás is kidolgozottabb
  • Ha Carl elhízott, akkor a gyalogosok is kicsúfolják: "édes kövér burgonya". A saját csoporttagok pedig, ilyenkor ezt mondják: "divatmajom", "fogyókúráznod kell"
  • A gyalogosok MI-jét nagyon kidolgozták
  • Mindegyik gyalogosnak különböző magánélete van
  • Mt Chilliad hegy nagyon sokat levesz majd a napból
  • Néhány falunak a neve: Shady Creeks, Flint County, Whetstone, Fern Ridge, és Red County.
  • Minden nagyobb város rendelkezik saját repülőtérrel, ahol majd fel lehet szállni Dodo-val
  • Lesznek autóstopposok, akiket el tudsz majd fuvarozni [ez nagy buli lesz /szerk.:]
  • Kapsz egy olyan teherautót, amivel el lehet vontatni másnak a kocsiját :)
  • Lesznek olyan boltok, amiben széles választék lesz.
  • A képernyőt terheli néha az Audio, Display, és az Options beállítása (gondolom, hogy mindez játék közben történik, de szerintem csak PS2-re :P )
  • A térkép körülbelül Amerika alakú, nagy, vastag, üres {és bézs (beige) alakú}. A jobb alsósarok egynegyedét Los Santos alkotja
  • A hajvágás nem olcsó, 500 dolcsi egy alkalom [ez igen, ha valódi lenne, akkor mindenki fodrász lenne / szerk.:]
  • A Menace küldetésben mind a három halott arca a járda felé lesz fordítva [nem biztos, hogy jól fordítottam /szerk.]
  • Carl képes lesz sokáig a víz alatt maradni, hiszen ő gyakran jár úszni
  • Organe Grove család tagjainak zöld öltözéke lesz
  • A Ballas csoportnak bíboros öltözéke lesz
  • A modellek 50 %-al szebbek lesznek (50%-al több poligon lesz) mint Vice Cityben
  • A kerékpárt az X gombbal kell előre tolni (PS 2)
  • Amikor majd az autóban vagy, akkor lesz olyan kamera funkció is, amivel szebb lesz a kilátás
  • A fodrásznál is lesz bőséges választék: kopasz fej, rövid haj, Alfro stílus, és még sok más érdekes frizurát választhatunk magunknak.
  • A tizenkettő kicsi falu gyakran áll valamiből, például útkeresztezésekből, és épületekből, mondjuk kocsma, fazekasság, és sok egyéb
  • A repülésnél megváltozik a radar, és mutatja a látóhatárt, tehát a tájékozódás sokkal könnyebb lesz
  • Élethű lesz a teherautó is
  • Némely Linerunner teherautók benzintartályt szállítanak :)))
  • CJ a legrészletesebb karakter
  • A járművekben a Patriot, Sanchez, Rancher, Mesa, Sabre, és a Walton megtalálható lesz ismét.
  • Lesz egy szörnyű nagy teherautó, aminek lesz utánfutója, és még a neve is félelmetes: Monster Truck
  • Mikor a vidékből áttérsz a városba, akkor nem lesz Lodaing felirat
  • Egy női szereplő visszatér hozzánk, amit már előző GTA-ban megismerhettünk. Lehetőségeket beszámítva Mercedes, Cortez, Asuka, Kasen, Maria vagy Misty. De ha én egy fogadásra rá lennék kényszerítve, akkor Catalinát választanám.
  • Körülbelül ezer darab nagyarányú tárgy van a játékban, a hegy körülbelül félmérföld magas, lesznek benne sziklák, meg alagutak is!
  • Az M-16 puskával is találkozhatunk benne
  • Kerékpárral, vagy motorral a talajon nyomokat lehet hagyni
  • Egyetlen csalódás a fűk, fák, bokrok, amit lehet látni a képeken, hogy ugyan olyan maradt, amilyen volt
  • Sam Houser szerint a leggyorsabb GTA fannak is legalább 150 óra kell, hogy végigvigye a játékot. (kérdés, hogy ez a 100%-os kijátszást jelenti, vagy csak a fő sztori végigküzdését...)
  • Minden járókelő a saját "agya" szerint gondolkodik és válaszol a környezeti változásokra
  • Rockstar elmondta, hogy az utolsó változatban CJ-t lehet majd tetoválni. Ez azt jelenti, hogy az utolsó változatú Patch kell ahhoz, hogy ez az Extra menjen.
  • Fény derült két kisebb településre (ezek a nagyvárosok között helyezkednek el): Angel Pine és Dillamore. Angel Pine békés kisváros (számos üzlettel és egy benzinkúttal), Dillamore pedig egy lakókocsiparknak ad otthont. Az egyik küldetés az Angel Pinei benzinkút kirablásáról szól: hőseink a küldetés végén elkötik a benzinszállító kamionokat.
  • Módosul a járművek használata: minél többet használod a motort annál jobban / biztosabban vezeted majd - az autókkal viszont (ha hanyagolod őket) rosszabbul bánsz - és Vica versa.
  • Új járművek: Quad Bike, Monster Truck, Jeep 4x4, Hummer, hot dog árusító kocsi, kerékpár, Dirt Bike és benzinszállító kamion. A következő régi járgányok biztosan visszatérnek: Greenwood, Sabre, Virgo, Rancher, Esperanto, Bobcat, Mesa Grande, Walton, Manana és a Sentinel.
  • A fejlesztők elmondása szerint a San Andreas főhőse, Carl Johnson az eddigi legkidolgozottabb karakter (nem csak grafikailag, hanem jellem terén is), akit a GTA szériában eddig láthattunk.
  • A kamerát futás közben a jobb analóg karral tudjuk majd mozgatni. A célzási rendszer a Vice Cityéhez hasonló lesz, de finomítottak rajta: most már tudunk oldalazni is lövöldözés közben [nagyon helyes! - a szerk.]. A szinkronhangok között találjuk majd Ice-T-t és Ice Cubeot is. Az animációs osztálynál sem spórolt a Rockstar: a keleti part legnagyobb motion-capture stúdióját bérelték ki maguknak.
  • A San Andreas nem véletlenül érkezik dupla-sűrűségű DVD-n: rengeteget dumálnak benne, Hauser szerint eddig nagyjából 400, szövegelést is tartalmazó jelenetet dobtak össze. A humorért (rádióadók, hirdetőtáblák) egy külön csapat (hat ember) felel.
  • Ha Carl túl sokat eszik, akkor túl súlyos lesz, és bizonyos küldetéseket nem fogja tudni elvégezni
  • A játékban pont ugyanaz a HUD lesz, mint a GTA III-ban, és Vice Cityben
  • A grafika fejlettebb, nagyobb rajzolótávolság 1 km lesz
  • Finomabb, jobban megalkotott mozgások lesznek, mint Vice Cityben
  • Ha a játékhoz a géped teljesítménye jó lesz, akkor 30 fps lesz az állandó
  • 3x több zene, és rendkívül sok új fegyver lesz, mint a VC-ben
  • 3x több küldetés (történet) mint VC-ben
  • Dupla rétegű DVD-n lesz a játék :)
  • Az egyik kerületet Orange Grove (Narancs Liget)-nek hívják, ami az Orange Grove család neve
  • A Házak távolra ellátszanak
  • A területnek a jobb sarkán Los Santos városa elég picike darabot fog elfoglalni
  • Sok új öltözéked lesz
  • Kettős pisztoly :)
  • Több apróbb küldetések
  • A járművek rozsdásak és piszkosak lesznek egy idő után
  • Carl képességét befolyásolja: Frizura, Fizikum, Súly, ügyesség, Öltözék, Vagyon, Fegyver Készség, szereplők, rokonság, banda
  • Hollywood is benne lesz San Andreasben csak Vinewood lesz az álneve.
  • Kettős visszhang
  • 35%-50%-al több figyelmet fordítanak a játékra, mint Vice Cityben.
  • Sam Houser szerint ez "harmadik elválasztó", egy laza GTA trilógia, ami kezdődött 2001-el, folytatódott a 80-as évekkel, és most 1990-be repít minket el a játék.
  • Az autók alatt felhalmazódik a talaj! :)
  • Utánfutós autók is lesznek :)
  • Valóságos tükörképek (pocsolya, stb.)
  • San Andreas kiterjedése nagyjából ötször akkora lesz, mint Vice Cityé volt (nem egy városról, hanem három nagyobb várost felvonultató államról van szó, ugye). A városokon kívüli terület változatos lesz: tanyákat, mezőket, hegyeket és sivatagot is találunk itt. A hegyek között lesz egy különösen nagy / híres példány is: ez közel fél mérföld magas, helikopterrel egy perc alatt lehet (az aljáról) a tetejére érni, autóval, sokkal tovább tart a megmászása. A füves területek és a növényzet sokkal valószerűbben fog kinézni, mint korábban.
  • Ha egy járművel belehajtasz egy folyóba / tóba / tengerbe ki tudsz mászni az ablakon, és kiúszatsz a partra. Ha bent ragadsz az autóban - megfulladsz. Lesznek olyan küldetések, amelyek különlegesen megkívánják majd az úszás alkalmazását.
  • Bemehetsz a fodrászhoz, és új frizurát készíttethetsz magadnak. Ha a hajvágás rosszul sikerül, a társaid röhögni fognak rajtad, ha azonban sikerül eltalálni a menő stílust, megdicsérnek, és jobban tisztelnek majd.
  • A Rockstar igyekszik a lehető legkevésbé lineárissá tenni a játékot. A történetben bármikor "megállhatsz", mászkálhatsz kedvedre, és akkor folytatod majd, amikor csak akarod [ez mondjuk a korábbi részekben is így volt... - a szerk.]
  • A San Andreasban nagy szerepet kapnak az árnyékok: elrejtőzhetsz bennük - így tudsz majd pl. meglepetésből támadni. Az árnyékokra egyébként szükség is lesz m majd: a rendőrök már egycsillagos körözésnél is elég agresszívak lesznek (ha kiütötted az autójukat, kiszállnak, és elkezdnek a menekülő jármű után rohanni), az árnyékok nagy segítségedre lesznek, ha meg akarsz szabadulni tőlük. [hmm, a Rockstar Northos arcok beépítenek pár elemet a Manhuntból is... - a szerk. :-]
  • A meg növekedett terület ellenére "loading" felirattal kizárólag akkor találkozunk majd, ha belépünk egy épületbe (azaz városon belül most már nem fog tölteni a játék). A játéktér állítólag olyan nagy, hogy még a fejlesztők is eltévednek rajta néhanapján. A brutális méretű adathalmaz következménye: a játék dupla-sűrűségű DVD-n fog megjeleni [viszontlátásra, kalózváltozat - a szerk.].
  • Teljesen átalakítják a célzási rendszert: a célkereszt színéből (zöld - teljes életerő, sárga - ötven százalék körül, piros - közel a halálhoz) kapásból látod majd, hogy milyen állapotban van az ellenfeled. Minél többször találsz, annál pontosabban lősz - ezt egyébként a képernyőn százalékban is kijelzi majd a játék. Harc közben lehet oldalazni is.
  • Bandánkkal, az Orange Groove Familyvel területeket foglalhatunk el: ha egy szomszédos kerületet elfoglaltunk az ellenséges bandáról, az átszíneződik a térképen, és hozzánk folyik be az abból származó bevétel.
  • San Andreas nem város, hanem állam - méghozzá Kalifornia látszólagos megfelelője (pont úgy, ahogy Vice City Miami megfelelője volt). Három nagyváros található benne: Los Santos (Los Angeles), San Fierro (San Francisco) és Las Venturra (Las Vegas). A városok kiterjedésükben nagyjából akkorák, mint Vice City: a történet ezekben, és az őket összekötő területen fog játszódni. Igen: nem csak városok lesznek, hanem "vidéki" területek is, a sztori bizonyos pontjain szépen átvezethetünk Santosból Fierroba. San Andreas összterülete ennek megfelelően úgy hatszor nagyobb, mint Vice Cityé.
  • Grafika. A játék alapjául szolgáló RenderWare technológiát alaposan felturbózták: az autókon tükröződik a környezet - ez egyébként az összes fényes / üvegfelületre is igaz. A Rockstar által kidolgozott rendering&streaming technológia a korábbinál jóval nagyobb területek megjelenítését és finomabb mozgatását teszi lehetővé. Minden tárgynak külön nappali / éjszakai változata lesz - így sötétben is jól néznek majd ki. Nagy hangsúlyt fektettek az árnyékok és karaktermodellek finomítására. A legjelentősebb fejlődést a belső terekben tapasztalhatjuk: a Vice Cityben ezek elég egyszerűen néztek ki, itt JÓVAL sokrétűebbek lesznek.
  • Lehetőségek. A misszióstruktúrát némileg átalakítják - néhány küldetést csak úgy tudunk teljesíteni, ha egy korábbi küldetésben megszereztünk egy bizonyos tárgyat vagy képességet. Az assettek jelentősége is megnő - Las Venturraban például kaszinókat is tudunk majd vásárolni - itt különféle szerencsejátékokat is űzhetünk. A legjobb: végre nem csak a küldetéseken belük tudunk bankot rabolni, hanem teljesen szabadon (egyes házakba is betörhetünk).
  • A sztori. Erről már írtunk tegnap, de itt van még némi plusz infó: Carl Johnson (a főhős) Liberty Cityből tér vissza San Andreasba, első feladata régi bandájának (Orange Groove Family) újraszervezése lesz. A sztori során a korábbi részekből ismerős szereplőkkel is találkozhatunk majd.
  • A városlakók / ellenfelek mesterséges értelmességét felpiszkálták, jóval valószerűbben válaszolnak majd a cselekedeteinkre. Az autólopások látványosabbak lesznek: többféle "stílusban" tudunk" autót lopni. A San Andreas kamerakezelésén sokat javítottak - célozni is könnyebb lesz, a harcokban pedig ezúttal akár két fegyvert is használhatunk. Hősünk mozgáskultúrája kibővült: ezúttal pl. úszni is tud majd. A lövöldözések változatosságát az összetettebb sérülésmodell (több találati zóna) és a rongybaba-fizika fogja garantálni
  • Kb. 150 főküldtetésre számíthatunk a játékban.
  • Az egyik embernek akinek fogunk dolgozni a neve: Wu Zi Mu.
  • Néhány autóra fel lehet majd szerelni nitrót.
  • Kínai negyed lesz San Fierróban
  • Néhány garázsban majd lefestheted az autód és lecserélheted komolyabbra a spoilert.
  • Lesz egy körzet San Fierro-ban, ami hasonlítani fog Doherty-hez. Doherty egy hely a San Francisco-ban. Az mellett volt 1989-ben egy földrengés
  • Tudunk majd a házakból rabolni. De csak éjszaka.
  • Lesznek hangtompítos fegyverek
  • Nem jár majd minden küldetés végén pénzjutalom( A Vice cityben azthiszem csak 2 ilyen feladat volt)
  • Lesz egy lopakodó üzemmód. Ami csak akkor kapcsolódik be ha a símaszk rajtunk van.
  • A párbeszédek alakulása majd tőlünk függ. Jól kell majd figyelni ,hogy mit mondanak nekünk.( Ez egy kicsit nehéz lesz azoknak akik nem értenek Angolul,de reméljük elkészül majd a magyarosítás)
  • A lopakodó módban zajmérő ikon fog megjelenni. Minnél csendesebben hajtjuk végre a rablást annál több pénz a jutalom.
  • A játék elején elérhető lesz már a borbély üzlet. :)
  • Több borbély üzlet közül válogathatunk San Andreasban.
  • Saját magunk alkotta bandaruhákban járhatunk az utcákon ,vagy normál utcai ruhában.
  • A bandád tagjai a hajad kinézete alapján is megítélnek.
  • Kötelező lesz egyes küldetéseknél néhány ruha, hogy végig vihessük.
  • A drága szép ruhák ,tiszteletet állnak majd rajtad. Míg a bandaruhák a zsaruk figyelmét jobban felkeltik. Vagy az ellenséges bandákét.
  • 15 percet kell majd utazni egy (autó/motor) járművön hogy felérjünk a Mount Chilliad hegy tetejére.
  • Carl tud majd kosarazni hogy fit maradjon.
  • A város, és a vidék közti váltás fokozatos
  • Los Santosban az derült az idő, néha hirtelen esővel, San Fierro ködös, Las Venturas-ban a levegő tiszta, a fények élesek vidéken pedig melegebb, még természetesebb a vibrálás
  • Több effektben is gazdagodott a játék: kipuffogócsőből áradó füst, kerék által felcsapott sár, füstfelhő mikor rátaposol a fékre, és szikráznak a töltények
  • A Country zene megerősítve, és valószínűleg vidéken, és a külvárosban lehet majd hallani.
  • A 'Stats' menüpont alatt, szinte minden rögzítve lessz. Motorozás, bringázás, úszás, stb.
  • Gyalogos AI is fejlesztették, és mindegyik saját életet él. Például "becserkészhetsz" gyalogosokat, és láthatod ahogy kijön a házából, elmegy a boltba, találkozik egy csajjal, és hazamegy ...
  • Mt. Chilladnak bazinagy árnyéka lessz. Az összes árnyék "radiosity lighting" technikával lesz rajzolva
  • A többi kisváros: Shady Creeks, Flint County, Whetstone, Fern Ridge és Red County.
  • Minden nagyvárosnak van egy saját reptere, ahonnan lehet ksiebb repülőket lopni.
  • Felvehetsz majd stopposokat
  • Autómentőket is lehet majd vezetni
  • Új öltözetek kaphatók a városban lévő boltokban
  • A repülő madarak kidolgozattabbak lesznek,mint a VC-ben.
  • Lesz a játékban fűnyíró. Amivel füvet nyírhatunk. :)
  • Sok fajta fa lesz a játékban.(fenyő,juharfa,tölgy,pálma,stb.)
  • A GTA I.-ből és a GTAIII.-ból jólismert DodgeViper visszatér
  • Lesz ásó a játékban.
  • A kerítéseket kitudjuk dönteni erős autókkal.
  • Lesznek munkagépek.
  • Valószínű,hogy lesznek erdőtüzek a játékban.
  • Lesz tűzoltópalack a játékban.
  • A kaszinók nevei,amiket meglátogathatunk Las Venturrában:V-Rock Casino ,The Visage, "Pirates in Men's Pants, Caligula's Palace and The Pink Swan, stb...
  • A kaszinókban(természetesen) lesznek őrök,akik megvernek minket ha rosszat csinálunk. :)
  • Az egyik kaszinó egy hajó fedélzetén lesz.
  • Las Venturrában sok lesz a szuper drága kocsi. Mivel egy gazdag város.
  • A híres Las Vegasi cowboy (reklám) figura is megjelenik a játékban.
  • kaszinón belül számtalan minigém vár ránk: Blackjack, Video Poker, Wheel of Fortune, Slots & Craps, Félkarú rabló, Billiárd, stb...
  • Las Venturasban Elvis Presley imitátorokból sem lesz hiány
  •  

    Utolsó módosítás

    Az utolsó módosítás ideje: 2005. március29, kedd

     
    FIGYELMEZTETÉS!

    Köszönöm, hogy megnézted ezt az oldalt, de nem szeretném ezen oldal adatait, képeit más oldalakon látni!! Köszönöm!

     
    GTA Fanok
     
    Menü
     
    Számláló
    Indulás: 2004-12-04
     
    Keresés
     
    Szavazás
     
    Óra
     

    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak