GTA 3 img tool hasznlata
-
"File"-"Open"-"(C:)"-"Program Files"-"Rockstar Games"-"Gtaiii"-"models"-"gta3" Ez a jtk eredeti teleptsi helye. Ha valaki mshova teleptette, akkor ott keresse meg a "models" mappban a "gta3" fjlt. A fenti idzojelbe rakott szavakra kell kattintani a bal egrgombbal, sorban egyms utn.
-
Ekkor megjelenik a "gta3.img" fjl tartalma, itt kell megkeresni az autk neveit. Jobb oldalon a csszkt lefel hzva az egrrel az elso egyharmadban vannak a kocsinevek, ABC sorrendben. ( nem a nagybetusek, hanem a csupa kisbetus autnevek ! )
-
t kell nevezni a rgi autkat, gy azok alkalmilag nem fognak szerepelni a jtkban. Pldul : "banshee.dff" nvre bal egrgombbal kattintva, ki lesz jellve (kk svban lesz olvashat), majd ugyanerre kattintva a jobb egrgombbal megjelenik egy men. Innen a "Rename" (tnevezs) sorra kattintva trhat a rgi autnv, lehet pldul "banshee-old.dff". Majd alul az "OK" gombokra kell kattintani. Ekkor mr lthat, hogy t lett rva, ezltal ki lett vve. (Ksobb ez visszanevezheto az eredetire, de csak 1 ugyanolyan nevu lehet a progiban ! Ha be akarunk rakni egy ugyanolyan nevut, akkor elotte vagy t kell nevezni ("Rename"), ez a jobbik megolds vagy trlni kell ("Delete").
-
Most sorban t kell nevezni a fent lert mdon, minden olyan autnevet, amelynek a helyre j aut lesz berakva.
-
Az j autk bevitele kvetkezik. Az "IMG Tool" programban most legfell a "Commands" (Parancs), azon bell az "Add" (Berakni) szvegre kattintva.
-
Ezutn a kocsik msik felt kell ugyangy berakni. "File"-"Open"-"(C:)"-"Program Files"-"Rockstar Games"-"Gtaiii"-"models"-"txd" Ekkor megjelenik a "txd.img" fjl tartalma, itt kell megkeresni az autk neveit. Rgtn a legelejn tallhatk.
-
Most sorban t kell nevezni minden olyan autnevet, amelynek a helyre j aut lesz berakva. Az tnevezett autk gy mr nem lesznek a jtkban.
-
Az j autk bevitele kvetkezik. A bevitt autk a legals sorokba kerlnek.
-
Vgl zrd be a programot. |